dagens lista

Inget att göra...

1. Namn - Nina
2. Syskon - 2 helsyskon+5 bonussyskon
3. Ålder - 19, 20 år i december
4. Född - 1989
5. Ögonfärg - blåa
6. Längd - var länge sen jag mätte mig.. runt 165 cm kanske.
7. Skostorlek - 37
8. Höger eller vänsterhänt - Höger
9. Stjärntecken - skytt
10. Hårfärg - blond

DAGENS...
1. Låt - ingen än så länge.. eller jag har haft "heartbreaker" med will.i.am på huvudet ett tag nu, fattar dock inte varför eftersom jag inte tycker om den ett dugg
2. Saknad - helg, vänner och familj
3. Kläder - jeans, svart linne och jenny hellström cardigan
4. Smink - mascara, foundation
5. Mat - shreddies till frukost, annars bara toast och wrap.
6. Köpt - jeans, 3.50 pund, yeha! ny foundation också.
7. Göra sen - äta och sova
8. Godis - chokladflarn, kanske inte räknas.
9. Pinsammaste - inget speciellt än så länge.

BRUKAR DU...
1. Sova - ja, fast alldeles för lite. skulle egentligen behöva sova 9 timmar per natt men det blir bara inte så.
2. Ta mediciner som inte borde ta? - nej
4. Snusa - aldrig
5. Dricka - jadå
6. Skada dig - nae
7. Klä dig i svart - ja, fast aldrig helsvart då.
8. Hata folk - nej, bara starkt ogilla
9. Lita på folk - japp
10. Skada dig med flit - nej
11. Drömma mardörmmar - inte så ofta. är dålig på att komma ihåg mina drömmar
12. Gå i skolan - nej inte längre
13. gå i kyrkan - nej

NÄR...
1. Åt du senast - ett äpple för 5 minuter sen
2. När läste du en bok senast - håller på att läsa en nu, marian keyes blabla nånting
3. Köpte du något - idag
5. Sjöng du senast - igår kanske? eller nej i söndags var det nog
6. Klagade du senast - idag, lite för mig själv
7. Klantade du dig senast - säkert förra veckan, händer med jämna mellanrum

HAR DU...
1. För många vänner - Inte för många
2. Förföljelsemani - nej
3. Någon annan psykisk sjukdom - nej
4. Skadat någon - har jag säkert, jag har ju syskon
5. Färgat håret - jes
6. Några piercnings - nej!
7. Några tatueringar -najn
8. Egen dator - jaadå, en packard bell. love
9. Gjort bort dig rejält - absolut

ÄR DU...
1. Snäll - Jag tror det?
2. Snygg - absolut
3. Söt - oh ja
4. Lång - lagom
5. Kort - lagom
6. Klantig - ja, ibland
7. Tönt - tror nog jag är det


Kommentarer
Postat av: peter bressler

Precis sån är du, och lite till:) Pappa och Bea

2009-06-03 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0