summerbreeze

Hej allihopa!
här är allt bara bra! vädret är inte det bästa, regn och blåst. fast det är ändå varmt, så jag ska inte klaga.
nu är det helg så igår var det utgång i camden. vi var tyvärr inte så taggade så det blev en hyfsat tidig hemgång
men vi tar nya tag och hoppas på ikväll istället. jag tror att vi ska åka till hammersmith då, så det blir nog kul.
dock ska jag köra nessie till stallet imorgon på morgonen så jag får ta det ganska lugnt. fast här i england verkar man iochförsig inte tycka att en öl eller flera dagen innan spelar någon roll så vi får se...
(nädå, ta det lugnt mina kära päron, don't drink and drive är fortfarande etsat i huvudet och jag tycker fortfarande det är väldigt korkat att köra när man har alkohol i kroppen, så ni behöver inte vara oroliga)

PUSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0