nya influensan

idag r det bank holiday så alla är lediga, utom jag. eller jag ska vara barnvakt åt nessie och hennes kusin bruno ikväll, så jag har inte börjat än. nessie och gill har varit i manchester i helgen så det ahr varit ff lördag-måndag. i fredags så var jag och kollade på arsenal, skitkul. i lördags träffade jag jessica och vi drog ut i richmond, hur mysigt som helst. richmond är underbart under sommaren.
igår drogjag jessica och agnes till ikea, åt köttbullar, sååå gott, köpte svensk mat+godis, sedan drog vi till kingston och mötte upp angelica, och tog sedan en öl eller två. underbart, det finns absolut inget bättre än att sitta vid themsen vid solnedgången och dricka öl, oslagbart.
förra veckan var nessie hemma från skolan för att dom hade upptäckt svininfluensan i hennes skola, och nästa vecka är det half-term så det blir långlov för henne, och extra jobb för mig.men det är mest rolgt att vara hemma och umgås med henne s¨å jag ska inte klaga.

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jag är liiite avis för det där med Arsenal.. Sjukt coolt. :)

Fan svininfluensan är överallt, akta dig så inte du har den! :P

Älskar dig

2009-05-25 @ 16:53:48
Postat av: Sofia

Åh jag är liiite avis för det där med Arsenal.. Sjukt coolt. :)

Fan svininfluensan är överallt, akta dig så inte du har den! :P

Älskar dig

2009-05-25 @ 16:54:04
Postat av: Bea och papps

det är lugnt så länge det inte växer ut någon knorr där bak...kul att du lägger ut lite bilder!! Ha det bäst!! saknar dig massor!!! pussar!

2009-05-25 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0