jag lever!

okej, jag ber hemskt mycket om ursäkt för den senaste tidens dåliga uppdatering. jag kan tyvärr inte skylla på något speciellt heller, uppehållet har helt enkelt berott på lathet och på att jag tycker det är fruktansvärt jobbigt och tråkigt att sitta och försöka knåpa ihop ett helt inlägg. Men, nu ska det bli ändring på detta, det kan jag lova med åtminstone 50 procents säkerhet.

Här i London känns det mest som sommar. Förra veckan var underbar med sol och varmt väder. denna veckan har inte varit lika solig men det är ändå varmt så det är skitskönt.

                        
Både Agnes och Susanne har nu flyttat hit, vilket är underbaart!
vi firade denna ankomst med öl i lördags, söndags och en rundtur till Londons alla turistattraktioner i måndags. jag var självklart guiden och jag tror dom var mycket nöjda med mitt jobb när dagen var slut. hur kunde dom inte liksom. 
visade dom runt till big ben, london eye, en fiin kyrka, piccadilly, abercrombie & fitch(affären med dom snygga männen) med mera med mera. en mycket mysig dag helt enkelt!

avslutar med två fiina bilder på mig och nessie, ungen ska tvinga med mej på massa bilder hela tiden, så jag gör så gott jag kan. Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0