svensk husmanskost

Gjorde engelska examen idag. Såå skönt att ha det överstökat nu! Writing delen gick piss, jag hann inte ens skriva klart hela historien. Men resten gick bra så jag hoppas det blir ett hyfsat betyg iallafall.

Och ikväll så har jag varit barnvakt åt Nessie och hennes kusin Bruno. Jag introducerade dom för Sveriges nationalrätt; TACOS! mm det var gott.

Och kan nån förklara för mig vem den här Malena är??? Tjejen som vann melodifestivalen. Var låten ens bra? Jag har inte varit så engagerad i hela grejen i år, som ni kanske förstår, men jag trodde iallafall Måns eller BWO eller någon skulle vinna. Inte någon okänd tjej som sjunger opera. Fast vem vet, det funkar kanske i finalen, det verkar vara en sån låt som går hem i resten av Europa.

slutligen, idag fick jag biljetterna till Mraz konserten!! ett steg närmare, UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: Sue

fan vad gott med tacos!!! kanske lite blåbärspaj som efterrätt? Ja fan hon malena! jag vet inte om jag har missat något men jag tycker hon är jätte dålig ! förstår inte alls hur vi tänkte där..men men ;D puss på dej

2009-03-15 @ 15:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0