sorry..

för den dåliga uppdateringen! Det här med att blogga är inte min favorit syssla direkt.

Iallafall.
Examensproven närmar sig, den 14 mars så ska jag skriva. Börjar bli lite smått nervöst, har hört att dom ska vara ganska svåra. Men vi pluggar på för fullt under lektionerna så det ska nog gå bra.

Idag är det en månad till Jason Mraz konserten, och jag längtar så mycket!

Ska boka flyg hem till Sverige idag också, planerar att komma hem på långfredagen och sen åker jag tillbaka söndagen veckan efter. Även om jag gillar London så ska det bli skönt att komma hem ett tag.

Måste sluta nu, ska dra in till Kingston och plugga engelska.
Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0