snart så

om 22 dagar ska jag kolla på Jason Mraz. wehowehowheoehowheo!

Denna helgen kommer bli en lugn helg. Imorgon så ska jag först köra Nessie till stallet, och sedan färga håret och klippa mig hos Jessica.
På lördag är det examendags.Iiih.Ska bli skönt att ha det överstökat.På alla test och så som vi har i skolan så går det jättebra, men samtidigt känner jag att jag borde ha förberett mig mer. Min grammatik suger verkligen, hatar när dom går igenom passives, part participals och blablabla. Men iallafall, bara att göra sitt bästa.
Och på kvällen ska jag vara barnvakt åt Nessie och hennes kusin, och på söndag kväll också. Som sagt, lugn helg, men det kan vara skönt det också ibland. visst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0