År 08 i bilder

det började med nyårsafton tillsammans med den här fina tjejen..
2008 firades in tillsammans med den här fina tjejen..

..och den här
..och den här

syster julia och jag i thailand med favoritkyparen
i januari drog jag och ena familjen till thailand

och i februari åkte jag och andra delen av familjen till eritrea i afrika.  (och nej,våran familj kan inte hålla ögonen öppna på kort)
och i februari så åkte jag och den andra delen av familjen till Eritrea,Afrika.
(och nej, våran familj kan inte hålla ögonen öppna på kort)

balen tillsammans med jesper
balen i juni med jesper


studenten!


äsch...


hultsfred. fulla och fräscha. (speciellt pheline)


jag och jenna åkte till åhus, en extremt lyckad tvådagarsresa.
den bestod av bilkörande, bilkörande, övernattning på en fyrstjärnig parkering, lite bilkörande och bilkörande.


det har hunnit bli lite fest också, här i phelines och agnes lägenhet i öjaby.


jul..


och nyår. firades tillsammans med ph och hennes familj.Mycket mysigt.

Nu ska jag dra iväg och äta avskedsmiddag middag med pappa och bea, sen blir det utgång med Jenna och Evelina.
Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött i bött!

2009-01-03 @ 00:44:35
URL: http://aupairnyc.blogg.se/
Postat av: Aggebaggesnaggevagge

Hahah! vad jag skrattade åt bilden när ni blundar! hahaha!

vad härligt att det blev utgång med jenna och evelina! fick det dig att ångra att du lämnar vackra växjö? ;)

saknar dej redan. kom hem istället va?

2009-01-04 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0