tisdag

hello everybody!
idag har jag träffat en tysk tjej från college, väldigt trevligt.
jag var också med nessie hos läkaren pga att hon trillade av en häst i fredags, och blev tvungen att röntga med mera, så idag var det ett litet återbesök. har även kollat på wildchild, vilken nessie gillade väldigt mycket.
helge var mycket rolig, träffade angelica på portobello market i lördags och på kvällen var det utgång med jessika och amanda, de två jönköpingstjejerna jag träffade förra helgen. skitskoj!
nu hinner jag dock ej skriva mer, ska plöja igenom sex and the city säsong 4 som jag precis laddat ner. Love it!

ha det bäst

ps. lovar att lägga in lite bilder så fort jag lyckas ta några vettiga.


Kommentarer
Postat av: Sofia

L*ägg upp bilder! NU! :D

2009-01-21 @ 12:08:46
Postat av: Kajssiss

Jönköpingstjejer ;D spännande jue :D

2009-01-21 @ 17:32:33
URL: http://kajsabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0