snart en vecka avklarad

hej alla glada!
livet rullar pa i london och jag borjar komma in riktigt bra i familjen och rutinerna.
nessie ar en sot liten tjej som gillar att fota,dansa, och prata harry potter sa det passar bra med mig.
mitt internet pa min dator har helt plostligt lagt av, sa det ar darfor det ar ont om uppdateringar.
jag ska iallafall borja plugga engelska pa kingston college, det blir nog kul.
och idag ska jag ut och prova pa londons uteliv med frida, det ska bli riktigt kul!
nu maste jag ga, ha det bast allihopa!


Kommentarer
Postat av: Aggebaggesnaggevagge!

Hej hjartat!!

Vad glad jag blir av att du trivs och att du ska ut och sa!! Och college later ju skitroligt!! Det later verkligen toppen alltihop!!

Saknar dej nu ska du veta! En evighet sen vi sags!

Men jag har det valdans bra dar jag ar nu!! Ojoj, vad det ar harligt!! Solen skiner himlen ar bla vad det ar skont att leva da!!

Ga in pa var resedagbok: Rosafoppatofflor!

Ha det sa bra nu tills vi hors igen!!

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS LOVE !!

2009-01-11 @ 12:30:27
Postat av: Sara

Va kul att höra att du trivs!

2009-01-15 @ 10:03:52
URL: http://saraforssell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0