london vecka två

tänkte bara berätta om senaste dagarna.
här är det bra, jag har börjat plugga nu, ganska bra klass, fast väldigt olika människor. typ allt från kineser,till thailändare,till tyskar,till estländare och till turkar. men det är skoj!

körde själv idag för första gången. skitkul verkligen! jag känner faktiskt att vänstertrafiken sitter ganska bra, det enda problemet var att jag körde utan några lampor påslagna(eftersom det inte är lag på att ha det under dagen) så jag fattade inte alls vad alla människor menade på när dom blinkade med helljusen mot mig. förrän jag stannade och kollade efter, och eftersom det var skymning och hyfsat mörkt så var det väl lite småfarligt. men, man lär sig hela tiden och det är enda missödet än så länge.

saknar er därhemma!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är ju dum, på riktigt!!!°!

haha.

Eller så är du nog bara lite bättre att köra bil än vad jag är.

Kääääärlek.

2009-01-17 @ 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0