London, baby!

Yess, nu är jag i London!
Det känns bra, familjen är supertrevlig och bor i ett fint hus. Bor i en stadsdel som heter Teddington, och som ligger nära Kinngston.
Idag skulle Nessie göra en examen, så vi har först lämnat av henne där, och sen har det varit lugnt.
Jag fattar fortfarande inte hur jag ska kunna köra i London! Okej att det är vänstertrafik men trafiken är ju helt galen, fullt med bilar överallt och konstiga svängar. Men jag ska t några körlektioner så jag lär mig nog.


Kommentarer
Postat av: PH'T

DU KOMMER KLARA DET FINT MIN VÄN! men lyssna nu, kör de inte på fel sida i London? Jaja, körlektioner är bra, ja ghar en cykel i källaren som tar mig dit jag inte pallar gå. Hu, jag ska hålla tummorna för alla gamla tanter som är ute och går när du för första gången kör i London!



(förlåt för att den här kommentaren blev så rörig, jag är visst lite hungrig tror jag!)



I löve you and i miss you!



Pussaaaaal!

2009-01-05 @ 13:22:25
Postat av: Hanna

Gött att du e framme! Kör försiktigt och gör inge som ja inte skulle göra! Puss

2009-01-07 @ 11:31:38
URL: http://hannaforssell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0