blåbärspaj

skrev upp mig och betalade idag för att göra examen i mars, känns bra!
eller ja kommer bli sjukt nervöst ju närmare man kommer, vill verkligen fixa det här! dels för att det kostar apmycket att göra den jävla examen, och dels för att om jag inte klarar den så måste jag plugga, och betala, för en termin till vilket jag helst slipper tack!

helgen har varit mycket bra, festade med angelica i fredags och amanda i lördags. skitskoj.

vi var även inne i London i lördags. besökte väärldens bästa butik, jag lovar!
Abercrombie & Fitch, gå dit när ni är i London. Endast modeller (manliga)får jobb där, så hela butiken består av snygga män. Man får även fotograferas med en av dom, fjolligt som fan men vi gillar det ändå:)

Pappa och Bea åker till Indien idag,och jag är inte avundsjuk!Alls!
 

och i brist på andra bilder så lägger jag in en bild från när jag och Julia, Pappa och Bea var i
Indien för två år sen. Underbart.

Kommentarer
Postat av: ph't

BLÅÅBÄÄRSPAAAAJ!! Åh berätta om denna ljuvliga paj du åt! Hahaha, jag planerar att baka en paj till helgen, är jävligt sugen på blåbär må jag säga!

haha, åh jag saknar dig så det gör ont!!! PUSSPUSSPUSS

2009-01-28 @ 20:29:04
Postat av: Agnes

Nina?!?! Ar det den blabarspaj jag tror du menar!? Lite blabarspajande i thailand ocksa. Skicka ivag ett mejl sa kan vi byta recept!!

Love you och saknar dej som fan. kanner mig helt avskalad fran dej och ph!!

PUSSPUSS

2009-02-01 @ 12:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0