back online

äntligen funkar mitt internet igen, tack gode gud! känner mig smått handikappad utan.
igår var det utgång med frida och hennes vänner, mycket roligt! vi åkte i till london till en klubb som heter walkabout, och jag fick äntligen se piccadilly cirkus, oxford street,hyde park och allt det.
denna dagen spenderades först med angelica på camden market och portobello market. träffade på ewa och nea helt plötsligt också, it's a small world (engelska ni vet)
sedan blev det utgång med min färövän eileen. till en början var det tänkt att bli en ganska lugn kväll, lite öl(man måste ju anpassa sig) och så på nån bar i kingston. men på baren vi hamnade på var det fullt drag för det var någon sen julfest så det var bara att hänga på. träffade några skithärliga jönköpingsbor också, så det blev en riktigt bra kväll!


förresten, en liten notering till familjen där hemma som tycker jag är kräsen; familjen här är vegeterianer, dom äter endast fisk och skaldjur. så det enda kött jag har fått i mig den senaste veckan är räkor och fisk. DEN NI!

ha det bra allihoppppa

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha!

fan vad sjukt!!!

ohh nina du är sååå duktig. då kan vi ju ha räkfrossa med vin nästa gång vi ses!

2009-01-13 @ 00:16:27
Postat av: Agnespagnes

Harligt!!

Men saknar dej fortfarande sotnos!!

2009-01-13 @ 13:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0