avslut på 2008

Okej, eftersom jag aldrig någonsin gjort en sån här lista förut, så tänkte jag att det kanske var dags att göra det nu.
Ett avslut på 2008, och en bra inledning på 2009.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Yess, besökte Thailand, Afrika, bal, student, och massa mer.


Höll du några av dina nyårslöften?

Åh hade jag nåt nyårslöfte..
Tror det var att skriva dagbok varje dag, så njae det har jag inte. Men det har iallafall blivit bättre sen förra året.


Blev några/någon av dina vänner föräldrar i år?
Neej. Släktingar däremot, kusin Mia



Dog någon som stod dig nära?

Ja



Vilka länder besökte du?

Thailand, Afrika. Danmark eh



Är det något du saknar 2008 som du vill ha 2009?

Hm. Pengar antar jag. På mc'donalds blir man ingen miljonär direkt, och studenten, balen, hultsfred blev inte billigt heller.

Vilket datum från 2008 kommer du minnas allra mest?
5e juni, balen! Underbar dag

12e juni, studenten. Helt underbar dag också.




Vad var din största framgång 2008?

Stått ut med heltid på McDonalds, och dessutom tyckt att det har varit kul. Fixat au pair jobb till london, körkortet, stipendiet vi fick för UF-företaget

Största misstaget?

Kommer inte på något direkt



Har du varit sjuk eller skadat dig?

Var väldigt fyllesjuk ofta i somras. Annars har jag haft små förkylningar ibland,inte mycket mer.



Bästa köpet?

Datorn, biljett till Bruce Springsteen konserten i somras



Vad spenderade du mest pengar på?

Studenten och balen



Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jesper gjorde mig glad ett tag:)



Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

No one- Alicia Keys(Thailand!)
Last night- P Diddy(thaiiiland)
The way that I am- Ingrid Michaelson(thaaaaaaailand)
Kate Nash- We get on

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare

Vad önskar du att du hade gjort mer?

Gjort mer, festat mer i somras istället för att ha jobbat natt på Mcdonalds varenda helg.


Vad önskar du att du gjort mindre?

Vet inte

Blev du kär i år?

Ja

Favoritprogram på TV?

Åh jag vet inte. Har nog inte kollat så mycket på tv. Jag borde ha följt Heroes mer för den serien är grym.

Bästa boken du läste i år?

Fan jag har nog inte läst så mycket böcker heller..dåligt.

Största musikaliska upptäckten?

Bruce Springsteen

Något du önskade dig och fick?

Jobb i London

Något du önskade dig men som du inte fick?

Hm..

Årets bästa film?

Förtrollad haha.Eller nej vänta det var förra året. Många bra, Mamma Mia, Sex and the city.
Kollade på Gilbert Grape för ett tag sen också, har alltid tyckt att det var skitkass men upptäckte att den var riktigt bra


Hur firade du din födelsedag 2008?
Blev uppvaktad på morgonen men sen jobbade jag stängning, så det var inte det roligaste. Syster kom dock hem på natten och hämtade mig så det var mysigt: )

Finns det någonting som skulle kunnat gjort ditt 2008 roligare?

Om jag inte hade däckat så lätt


Hur skulle du beskriva din stil 2008?

Inga pengar så jag tar min pojkväns tröjor stilen



Vad fick dig att må riktigt bra?

Vännerna, familjen, Afrika



Vilken kändis var du mest sugen på?

Zac Efron är sjuuuukt snygg

Vem/Vilka saknade du

syster ibland


Gjorde någonting dig riktigt ledsen?

Jadå

Den bästa nya människan du träffade?

många



Vad ser du mest fram emot under 2009?

London! Se nya saker, resa lite kanske, att INTE gå i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0