tisdag

Idag körde jag helt själv till Windsor, för att lära mig vägen till Nessies ridskola Jag lämnade huset, lite lätt nervös, vid klockan tio och var framme vid halv ett. I vanliga fall ska resan ta MAX en timme.. hehe oops.
Gjorde en felkörning det första jag gjorde när jag kom ut på motorvägen, så att jag hamnade på en väg som ledde tillbaka till Teddington igen.
men det var bara vända och försöka igen. Så jag körde lite till, och det gick väldigt bra en bra ett tag. Men sen kom jag in i en stad, hamnade fel i rondellen, och allt var enkelriktat och jag blev förbannad på engelsmännen som skyltar så jävla dåligt. Men jag hittade tillbaka, och lyckades ta rätt avfart. Sen lite senare hamnade jag på rätt väg, men i fel riktning. Så jag körde nån mil, men var ganska fundersam eftersom jag inte kände igen mig ett skit. Efter att jag frågat en man om hjälp hittade jag tillbaka igen. Sen blev det några få omvägar till (körde bl.a förbi Legoland en gång, trodde bara att det fanns i Danmark, men där ser man) men efter 2 och en halv timme var jag äntligen framme. Halleluja tänkte jag, och blev så glad att jag missade att svänga in till stallets parkering och vända, så jag blev tvungen att köra ytterligare nån kilometer extra för att hitta vändplats.
Haha men vafan, jag klarade det iallafall, och vägen tillbaka var inga problem. Kent hade blivit stolt.

Ha det bra allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0