The Remedy

Ibland bara älskar man ungen.

Måste boka biljetter till Jason Mraz nuu! Han kommer till London i april, och jag måstemåstemåste se honom!
Har velat se honom sen jag hörde I'm yours första gången, och nu är det fan i att dags.

Mycket trevlig kväll igår. Mötte upp Jessika, Amanda och två supertrevliga au pair tjejer på Kingstun och tog några öl.
Drog hem vid elva tiden efter ett besök på Subway, och idag var det tidig uppgång för att köra Nessie till stallet.

saknar er där hemma!


Kommentarer
Postat av: ph

SAKNAR DIG!!!!!!!!

hälsa jason från mig då okej!?

Pusssss

2009-02-19 @ 23:30:16
Postat av: APAN JULIA

dååååååå kommer jag och kollar med dig! OK???

2009-02-21 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0