SNÖ!

yes idag har det snöat i London! Och inte lite heller. Alla bussar, nästan hela tuben, flygen och tågen var inställda.
Jag kunde inte komma till mitt college och Nessies skola var inställd. Helt sjukt!
Men iallafall, så var Nessie ledig då så vi har spenderat dagen med att vara göra snögubbar, ha snöbollskrig, göra snöänglar, spela kort och kolla på Simpsons. Riktigt mysigt. haha jag försökte lära henne spela banan och skitgubbe, fast det gick inte så bra när jag suger på att förklara saker på svenska, så det gick inte direkt bättre på engelska. Men som sagt, mysig dag ändå.
Ha det bäst.

    

Kommentarer
Postat av: j

vilken söt liten unge! kan du inte lägga upp fler bilder ninsa! saknar dig jäääääättemycket!pusspussar!

2009-02-03 @ 14:53:11
URL: http://aupairnyc.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast det var en lite konstig sak i mitten, vad är det?

2009-02-03 @ 14:53:52
URL: http://aupairnyc.blogg.se/
Postat av: Mamma

Har du ny design? Får inte upp några bilder. Illa, tycker jag! Finns nåt knep?

2009-02-03 @ 22:17:58
Postat av: Mamma

Ny design? Får inte upp några bilder. Illa, tycker jag! Finns nåt knep?

2009-02-03 @ 22:21:23
Postat av: pappa och Bea

va mysigt i snon!! fast vi har det gott har ivarmen..badar och solar och ser en massa kul! ja du vet hur det ar har... pussar fran oss i indien

2009-02-05 @ 17:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0