helgen

Mycket bra helg!
Träffade två tyska tjejer i fredags, vi drog till Camden och till nattklubben Koko. Skitroligt och skithäftig nattklubb verkligen. Och det bästa är att jag har upptäckt att jag kan festa i Camden och lätt komma hem med bussar ändå. Visst att det tar typ 2 timmar, men det är det värt!
I lördags träffade jag Angelica och Hanna, vi drog till en svensk affär som säljer svensk mat, godis m.m.
På kvällen träffade jag Frida och hennes kompisar, drog till Camden igen. Jag var däremot tvungen att dra hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp och köra vid 11 idag.
Körde då med Nessie och Gill till deras stall för att jag skulle lära mig vägen, och efter detta drog jag till Kingston och träffade Jessika och Amanda. Sedan bio(Twilight) med Theresia och Alex.

Blir så arg på mig själv att jag glömmer kameran hela tiden, men jag lovar att bli bättre på det.
är jävligt trött på att blogga därav detta tråkiga inlägg. men, det var min helg iallafall.
saknar er därhemma!

Kommentarer
Postat av: Kaaajsssiis

hahahah men du SNYGGNINA! jag kommer till dig i vår, räkna med det? <3

2009-02-09 @ 20:14:15
URL: http://kajsabacklund.blogg.se/
Postat av: Eileen

Hey!



Aaaah it sounds just amazing:D You have to party for me as well! Haha. I would just love to be there right now!! :O ;) But I'm having fun here.. The snow is lovely, I love snow!! You have had recordsetting amounts of snow:O awesome! Is it gone now?

Miss being there...

I'll come in the spring:)

ps. I'll respond your e-mail tonight.



Eileen

2009-02-10 @ 16:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0