HÄÄÄJ

Spenderade hela helgen tillsammans med Amanda och Jessika. sketaroligt. i fredags var vi på au pair träff inne i London, sen sov dom hos mig. i lördags blev det såklart utgång i KINGSTON. fy fan vad jag älskar det stället, jag saknar det varje gång jag är ute i centrala London, även om det såklart är skitkul att gå ut där också.
iallafall, så började vi hemma hos amanda och sen drog vi förstås till Kings Tun, vårat stammis ställe nu för tiden. Efter det drog vi till McCluskys, dansade oss svettiga,klämde på ölmagar och sedan sov Jessika här.
Söndagen spenderades även den med Jessika och Amanda, med lite häng i Kingston.
Bra helg!

Och idag är det även Jessikas födelsedag, GRATTIS! ska fira detta med lite öl osv inne i Kingston.

Har fått kläm på vägen till Windsor nu, körde till och med hem igår när det var mörkt(och jag hoppas inte min mamma läser detta för hon hade blivit galen, eftersom att jag med min syn helst inte borde köra i mörker) Men det är skönt, slipper gärna Londons motorvägar i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Johodu, Nina-fina - jag läste!

2009-02-17 @ 22:52:31
Postat av: Pappa och Bea

Hej nina!! Nu sitter vi på arlanda och väntar på flyget till växjö! Inte kul att vara tillbaka i kylan.. vi har haft 3 underbara veckor! Hoppas inte du lever allt för farligt i trafiken..vi hörs snart på telefon! Pussar från oss!!

2009-02-18 @ 06:09:44
Postat av: Agnes

HEJ Hjärtat!!

Vad härligt att du har det bra!

Här hemma är vädret underbart, snö och frostiga grenar. Solnedgångarna är alldeles orangea!

Jag börjar få lite panik över min framtid men det löser sig! Det GÖR det! (??)

Saknar dig och väntar på svar på mitt mejl!!

Ha det underbart!

Love you!

2009-02-18 @ 13:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0