homecoming

nu är jag hemma i sverige igen, eller ja jag har varit här sedan i fredags.
har haft en underbar vecka, har träffat familjen, släkt och vänner. så himla underbart! kommer sakna hemmet väldigt mycket faktiskt, känns nästan svårare att åka tillbaka till London nu än vad det gjorde första gången jag åkte. jag vet ju inte riktigt när jag kommer tillbaka nu, tidigast är i juli och det är en bra bit tills dess. Men samtidigt, jag saknar London som fan! Är glad att jag ska tillbaka även om det känns lite svårt.

Imorgon ska jag kolla på Julia på Maxi stormarknad i Växjö, så dra dit om ni kan! Blir även utgång, måste ju bara besöka Oleo en gång iallafall innan jag åker hem, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: papps och Bea

Det var ledsamt igår när vi vinkade av dig gumman! Men vi vet ju att du trivs och kommer att ha en kul vår och sommar i london! Hörs snart!! love u

2009-04-20 @ 15:36:04
Postat av: Agnes

Nina min Nina. Saknar dig redan. Som ett stort hål i magen.

2009-04-21 @ 09:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0