six days left

sex dagar, sen är jag i london. Shiiiiet!

Sitter här med min nya fina dator.en packard bell blablabla, mycket bra med webkamera, många gb och så vidare.
älskar att ha egen dator, speciellt när man har en bror som jag har som sitter och spelar WOW hela dagarna.

igår var det städdag hos ph och agnes. Dom skulle flytta ur sin lägenhet i Öjaby, där dom har bott i ett halvår nu och som har varit som mitt andra hem. Det känns sjukt sorgligt, jag kommer sakna det så enormt mycket. Alla slappdagar, filmkvällar, förfester, egna fyllekaos(spya på golvet kiss i byxan heeej) bakisdagar, julbakskväll, firningar och alla dessa gånger jag har fått sova där även om jag slutat vad halv 1 på natten,kommer hem och väcker Agnes och lyckas få henne riktigt förbannad.
I love you very, very much ska ni veta!

I övermorgon är det nyårsafton. Ska fira detta med Jenna, Ph och Agnes ute hos Phelines föräldrar i tolg. Ska bli mysigt.

Nu ska jag sova, ska upp och jobba mitt näst sista jobbpass på Mc'donalds vid halv 7 imorgon.TJOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0